Den funderande diabetikern

Alla inlägg under september 2011

Av Den funderande diabetikern - 9 september 2011 14:00

 

Tycker väl att jag börjar få ett hum om det här med LCHF.

Har ju hållt på ett tag nu - sedan slutet av dec 2010.

Men det skadar aldrig att läsa böcker - alltid får man några nya tips!


Ställde mig i bokkö på biblioteket för att få låna "Matrevolutionen" av Andreas Eenfeldt. Visade sig att biblioteket inte köpt in boken men att de skulle fixa detta. Så jag fick läsa den som förste låntagare!


  Matrevolutionen : ät dig frisk

Och den var ju väldigt bra! Ja så pass bra att jag kände mig tvingad att köpa ett eget exemplar för det här är en bok som jag vill ha. Att kunna läsa, slå upp i och njuta av när helst jag vill  =)


Finns på hans hemsida: www.kostdoktorn.se

Ovido - Quiz & Flashcards